Kioskilla tai messuilla: hyvä myyjä yllättää aina

Kesäreissulla tarvittiin käteistä, ja lähdin ystäväni kanssa kioskille nostamaan rahaa. Kioskin ovensuussa huomasin kylmäaltaassa uudenlaisen……


100-Liidiä-päivässä

Tinkiminen kannattaa aina – vai kannattaako?

Olipa kerran kalastaja, joka kalasti ilman verkkoja, valikoiden saaliinsa tarkasti. Hän nautti työstään ja tarjosi asiakkailleen aina tuoretta……


messut3

Messujen jälkimarkkinointi

Messujen jälkimarkkinointi – kylmenevätkö liidisi ultranopeasti Osastolla käydyt potentiaaliset asiakkaat eivät todellakaan ota sinuun yhteyttä!…


messut4

Messut - ”So last season!”

”Messut, se on aikansa elänyt juttu. Niihin menee pirusti rahaa, eikä ne tuota mitään. Nyt pitää pistää kaikki paukut markkinointiautomaation…


Bisnestaikurit_leedit

Myynnin portaat ja miksi niillä ei edetä!

Myynnin johtaminen on haastava tehtävä. Yksi merkittävä syy on se, että iso osa-alue siitä on erilaisten ihmisten johtamista. Moni hyvä johtaja on…


messut

Messut ja kaksi kalleinta virhettä

Tuttuus luo turvallisuutta, mutta se voi olla myös kallista.  Saattaa olla, että olet joskus miettinyt, miksi yrityksemme osallistuu taas kerran…


Huippumyyjä ja johtajan rooli

Miksi huippumyyjä on tärkeä yritykselle? Huippumyyjä tekee näkyväksi sen, mitä jokaisen myyjän on mahdollista saavuttaa. Huippumyyjien merkitys…