Messut
Tehokas liidien hankinta
Bisnestaikurit ovat luoneet toimivan ja testatun menetelmän!
Myyjä pääsee välittömästi omalle osaamisalueelleen, käyttämään ammattitaitoaan myyntityöhön.
Bisnestaikurit hankkivat laakeriyhtiö SKF:lle liidejä Alihankinta2018-messuilla Tampereella. Myyntityö sujui ja messujen tavoitteet saavutettiin.
Tavoitteiden määrittely ja tulosten mittaaminen avainasemassa
Tulosten saavuttamiseksi tulee messuille asettaa selkeät, mitattavat tavoitteet.
Määrittelemme asiakkaan kanssa yhdessä, mitkä ovat tavoitteet
- Laadukkaiden liidien määrälle
- Tulevalle tarjouskannalle
- Tilauksille / myynnille
- Messuinvestoinnin takaismaksuajalle
- Myyjien ja muun henkilöstön toiminnalle
Tavoitteiden pohjalta rakennamme kullekin asiakkaalle parhaiten toimivan palvelukokonaisuuden, joka mahdollistaa asetettujen tavoitteiden toteutumisen.
Messuosaston hinta vai Return on marketing investement (ROMI)
Onko fokuksesi vain messuosaston kuluissa, vai kiinnostaako myyntitulos?
Pieni happotesti:
- Laske edellisten messujen kokonaiskulusi yhteensä (sisältäen sekä suorat että epäsuorat kulut).
- Laske messuilta oikeasti tulleiden tilausten tai tarjouskannan määrä.
- Laske ROMI
- Tarkenna ajankohta, jolloin messupanostukset ovat maksaneet itsensä takaisin.
“Tää on jo nähty, emmä mitään koulutusta tartte!”. Jos olet kuullut tuon kaltaista puhetta myyjiltäsi ja henkilökunnaltasi, kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä. Bisnestaikuus ei jätä ketään kylmäksi."
Blogikirjoitukset
08/08/2018
Kioskilla tai messuilla: hyvä myyjä yllättää aina
Hyvillä myyntitaidoilla ja heittäytymisellä voi saada paljon aikaan. Yllätys oikealla hetkellä ja siitä syntyvä vahva muistijälki auttavat kaupan saamisessa. Asiakas osaa arvostaa hyvää myyjää ja saamaansa huomiota.
08/08/2018
Tinkiminen kannattaa aina – vai kannattaako?
Missä asioissa kannattaa tinkiä ja missä ei. Tarina, joka antaa mietityksen aihetta - tingimmekö vääristä asioista ja mitä siitä seuraa ja kannattiko ...
06/08/2018
Messujen jälkimarkkinointi
Osastolla käydyt potentiaaliset asiakkaat eivät todellakaan ota sinuun yhteyttä! Myyjän tehtävä on kontaktoida tulevia asiakkaita mahdollisimman pian messujen jälkeen. Muun markkinoinnin tulee tukea asiakassuhteen aloittamista ja myyntiä.
Etusivu
Bisnestaikureiden palvelut
Messut -
Liidien hankinta
Haluatko saada messuilta laadukkaita, myyntivalmiita liidejä 9,5 kertaa enemmän!
Olemme tuottaneet asiakkaillemme keskimäärin 9,5 kertaisen määrän laadukkaita liidejä edellisiin messuihin verrattuna. Menetelmä tuottaa myyjillesi jopa 100 myyntiliidiä päivässä, joka ainut messupäivä!
Tapahtumat
Yritystapahtumat ovat bisnestapahtumia, joissa kannattaa jättää vaikuttava muistijälki.
Lanseeraus- ja kutsuvierastilaisuudet, asiantuntijaluennot, vuosipäivät tai yritysfuusiot – paikalla ovat sinulle tärkeimmät nykyiset tai tulevat asiakkaasi.
Viihteellisyyteen kannattaa lisätä myös bisnesviestisi. Asiakkaillesi jää hyvä tunnejälki yhdistettynä yrityksesi toimintaan pelkän biletyksen sijaan.
Valmennukset
Vaikuttavaa, ja varmasti erilaista valmennusta!
Tunteet, taidot ja ripaus taikuutta auttaa sisäistämään opittavan tehokkaalla tavalla. Ilon ja yllätyksellisyyden avulla ohitetaan luontaiset defenssit ja aikaan saadaan positiivinen oppimiskokemus. Positiivisesti opittu muuttuu parhaiten uudenlaiseksi käyttäytymiseksi jännittävissäkin tilanteissa.
Liideistä kaupoiksi
Tuotamme sinulle messuilta keskimäärin 100 laadukasta liidiä päivässä.
Uusmyynnin määräsi voit laskea kertomalla kauppojen kotiuttamisprosentillasi (closing hit-rate) 100 liidiä.
Esimerkki: Tuomme keskimäärin sata tarkasti yrityksen kohderyhmään kuuluvaa liidiä päivän aikana osastolle. Jos keskikauppa on 5 000 euroa ja 35 prosenttia kaupoista toteutuu, yhden messupäivän myynti tulee olemaan 175 000 euroa.