Tapahtumat

Kaupalliset Bisnestaikuus -tapahtumat ovat asiakkaalle yksilöllisesti rakennettuja tavoitteellisen bisneksen ja viihteen yhdistäviä tilaisuuksia.
Tyypillisiä käyttökohteita ovat yritystapahtumat, jossa halutaan muuttaa perinteinen pönötysmeininki viihdyttävämmäksi, mutta samalla viestiä tilaisuuden bisnessisällöstä.

Bisnestaikuus -muodossa järjestettäviä tapahtumia voivat olla esimerkiksi

  • Lanseeraustilaisuudet
  • Yritysjuhlat
  • Yrityksen merkkipäivät
  • Fuusiot
  • Henkilöstön koulutus
  • Kehityspäivät
  • Seminaarit
  • Iltatilaisuudet

Bisnestaikurit auttavat sinua onnistuneen tapahtuman luomisessa!

Huippuammattilaiset luovat tilaisuuksiin tunnetta ja jättävät vaikuttavan muistijäljen tilaisuuden järjestäjästä.

Jätä yhteydenottopyyntö


    Lisää toteutustavasta ja palautteesta

    LUE TÄÄLTÄ

    Blogikirjoitukset

    Lue lisää blogikirjoituksia

    Etusivu

    Bisnestaikureiden palvelut


    Haluatko saada messuilta laadukkaita, myyntivalmiita liidejä 9,5 kertaa enemmän!

    Olemme tuottaneet asiakkaillemme keskimäärin 9,5 kertaisen määrän laadukkaita liidejä edellisiin messuihin verrattuna. Menetelmä tuottaa myyjillesi jopa 100 myyntiliidiä päivässä, joka ainut messupäivä!

    Messuille

    Yritystapahtumat ovat bisnestapahtumia, joissa kannattaa jättää vaikuttava muistijälki.

    Lanseeraus- ja kutsuvierastilaisuudet, asiantuntijaluennot, vuosipäivät tai yritysfuusiot – paikalla ovat sinulle tärkeimmät nykyiset tai tulevat asiakkaasi.

    Viihteellisyyteen kannattaa lisätä myös bisnesviestisi. Asiakkaillesi jää hyvä tunnejälki yhdistettynä yrityksesi toimintaan pelkän biletyksen sijaan.

    Tapahtumat

    Vaikuttavaa, ja varmasti erilaista valmennusta!

    Tunteet, taidot ja ripaus taikuutta auttaa sisäistämään opittavan tehokkaalla tavalla. Ilon ja yllätyksellisyyden avulla ohitetaan luontaiset defenssit ja aikaan saadaan positiivinen oppimiskokemus. Positiivisesti opittu muuttuu parhaiten uudenlaiseksi käyttäytymiseksi jännittävissäkin tilanteissa.

    Valmennus

    Tuotamme sinulle messuilta keskimäärin 100 laadukasta liidiä päivässä.

    Uusmyynnin määräsi voit laskea kertomalla kauppojen kotiuttamisprosentillasi (closing hit-rate) 100 liidiä.

    Esimerkki: Tuomme keskimäärin sata tarkasti yrityksen kohderyhmään kuuluvaa liidiä päivän aikana osastolle. Jos keskikauppa on 5 000 euroa ja 35 prosenttia kaupoista toteutuu, yhden messupäivän myynti tulee olemaan 175 000 euroa.