Kaupalliset tapahtumat
Kaupalliset Bisnestaikuus -tapahtumat ovat asiakkaalle yksilöllisesti rakennettuja tavoitteellisen bisneksen ja viihteen yhdistäviä tilaisuuksia.
Tyypillisiä käyttökohteita ovat yritystapahtumat, jossa halutaan muuttaa perinteinen pönötysmeininki viihdyttävämmäksi, mutta samalla viestiä tilaisuuden bisnessisällöstä.
Bisnestaikuus -muodossa järjestettäviä tapahtumia voivat olla esimerkiksi
- Lanseeraustilaisuudet
- Yritysjuhlat
- Yrityksen merkkipäivät
- Fuusiot
- Henkilöstön koulutus
- Kehityspäivät
- Seminaarit
- Iltatilaisuudet
Bisnestaikurit auttavat sinua onnistuneen tapahtuman luomisessa!
Huippuammattilaiset luovat tilaisuuksiin tunnetta ja jättävät vaikuttavan muistijäljen tilaisuuden järjestäjästä.
Jätä yhteydenottopyyntö
Blogikirjoitukset
08/08/2018
Kioskilla tai messuilla: hyvä myyjä yllättää aina
Hyvillä myyntitaidoilla ja heittäytymisellä voi saada paljon aikaan. Yllätys oikealla hetkellä ja siitä syntyvä vahva muistijälki auttavat kaupan saamisessa. Asiakas osaa arvostaa hyvää myyjää ja saamaansa huomiota.
08/08/2018
Tinkiminen kannattaa aina – vai kannattaako?
Missä asioissa kannattaa tinkiä ja missä ei. Tarina, joka antaa mietityksen aihetta - tingimmekö vääristä asioista ja mitä siitä seuraa ja kannattiko ...
06/08/2018
Messujen jälkimarkkinointi
Osastolla käydyt potentiaaliset asiakkaat eivät todellakaan ota sinuun yhteyttä! Myyjän tehtävä on kontaktoida tulevia asiakkaita mahdollisimman pian messujen jälkeen. Muun markkinoinnin tulee tukea asiakassuhteen aloittamista ja myyntiä.