Bisnestaikurit ovat luoneet toimivan ja testatun menetelmän!

Myyjä pääsee välittömästi omalle osaamisalueelleen, käyttämään ammattitaitoaan myyntityöhön.

Bisnestaikurit hankkivat laakeriyhtiö SKF:lle liidejä Alihankinta2018-messuilla Tampereella. Myyntityö sujui ja messujen tavoitteet saavutettiin.


Kun tiedät myynnin onnistumisprosentin kauppojen kotiuttamisessa, voit laskea helposti todennäköisyyden laadukkaiden liidien muuttumisesta kaupoiksi.

Liidit-kaupoiksi


Tulosten saavuttamiseksi tulee messuille asettaa selkeät, mitattavat tavoitteet.

Määrittelemme asiakkaan kanssa yhdessä, mitkä ovat tavoitteet

  • Laadukkaiden liidien määrälle
  • Tulevalle tarjouskannalle
  • Tilauksille / myynnille
  • Messuinvestoinnin takaismaksuajalle
  • Myyjien ja muun henkilöstön toiminnalle

Tavoitteiden pohjalta rakennamme kullekin asiakkaalle parhaiten toimivan palvelukokonaisuuden, joka mahdollistaa asetettujen tavoitteiden toteutumisen.


Onko fokuksesi vain messuosaston kuluissa, vai kiinnostaako myyntitulos?

Pieni happotesti:

  • Laske edellisten messujen kokonaiskulusi yhteensä (sisältäen sekä suorat että epäsuorat kulut).
  • Laske messuilta oikeasti tulleiden tilausten tai tarjouskannan määrä.
  • Laske ROMI
  • Tarkenna ajankohta, jolloin messupanostukset ovat maksaneet itsensä takaisin.

“Tää on jo nähty, emmä mitään koulutusta tartte!”. Jos olet kuullut tuon kaltaista puhetta myyjiltäsi ja henkilökunnaltasi, kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä. Bisnestaikuus ei jätä ketään kylmäksi."

Lisää toteutustavasta ja palautteesta

LUE TÄÄLTÄ

Blogikirjoitukset

Lue lisää blogikirjoituksia